فیلتر روغن کمپرسور اسکرو

فیلتر روغن کمپرسور اسکرو با برندهای ذیل جهت فروش

فیلتر روغن مان آلمان

فیلتر روغن سوتراس ایتالیا

فیلتر روغن ساکورا

فیلتر روغن شور

جهت خرید انواع فیلتر کمپرسور با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید

 

فیلتر روغن

 

وظیفه فیلترروغن  کمپرسور حذف تمام ناخالصیها از روغن است، بدون اینکه مواد افزودنی از آن جدا شوند. در کمپرسورهای بدون روغن و کمپرسورهای روغنی، روغن کمپرسور برای روانکاری بلبرینگ کمپرسور، شفت بلبرینگ و چرخ دنده ها استفاده می شود و همچنین ورود هر گونه گرد و غبار به غلطک این بلبرینگها و سطوح تماس با چرخ دنده ها آسیب می‌رساند. فرسایش و خوردگی بلبرینگ یا آسیب به چرخ دنده در نهایت به اتصال الکتریکی در روتور منجر خواهد شد. این باعث کاهش در کیفیت عملکرد میشود و عمر اجزا کمپرسور کاسته خواهد شد.

در روغنی که  برای آب بندی بین روتور و از بین بردن حرارت استفاده میشود، گرد و غبار در روغن کمپرسوری که بین روتور و کمپرسور قرار دارد وارد میشود و عملکرد دستگاه با کاهش چشمگیری مواجه میشود.
فیلترهای روغن کمپرسور برای علمکردی بهینه در سخت‌ترین شرایط کار برای یک کمپرسور بسیار مناسب میباشند. نیازی به گفتن نیست که کیفیت روغن مورد استفاده به همان اندازه برای تضمین خنک کنندگی و روغنکاری مطلوب اهمیت دارد.

 پوشش داخلی فیلتر

پوشش داخلی فیلتر هم به اندازه ذراتی که از آن عبور میکنند و هم به احتمال استخراج ذراتی با اندازه های مختلف بستگی دارد. مقادیر معمول برای بهره وری استخراج (عبور واحد):
50٪ ذرات با اندازه 18 میکرو متر
99٪ ذرات با اندازه 30 میکرومتر

این یعنی از هر دو ذره با اندازه 18 میکرومتر یکی از طریق فیلتر عبور میکند، اما ذرات بزرگتر که 30 میکرومتر با اطمینان 100٪ فیلتر خواهند شد. مانند هر فیلتر دیگری، هر چه سطح فیلتر بیشتر باشد، احتمالا فیلتر شدن و تصفیه بدون کاهش فشار بیشتر میشود. بنابراین، تعداد و عمق چینها در تعیین کیفیت فیلتر روغن کمپرسور اهمیت زیادی دارند.

روغن کمپرسور حرارت تولید شده توسط فشرده سازی هوا را جذب می کند. اگر یک فیلتر مسدود جریان روغن را مختل کند، دمای روتور و محفظه روتور فورا افزایش می یابد و در نتیجه شکستی فاجعه بار در کمپرسور ایجاد میشود. تزریق روغن فیلترنشده درمقایسه با استفاده نکردن از روغن آسیب کمتری در پی خواهد داشت