فیلتر آنتی باکتریال

فیلتر آنتی باکتریال با برند میکروپر ترکیه جهت دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی قابل عرضه در ظرفیتهای مختلف با المنت فیلتر استیل 0.01 میکرون  در مدلهای ذیل

G50  G100 G200 G300 G600 G1210 G1810  با مشخصات مشروحه ذیل

فشار کاری 16BAR

دمای کاری 50C

و دارای اتودرین مکانیکی تخلیه اتومات

جهت سفارش و خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

هوای اطراف ما دارای ذرات ریز و درشت بسیاری هستند که باعث می گردد کیفیت هوایی که از یک کمپرسور حاصل خارج میشود، مطلوب نبوده و باعث تخریب در صنعتی شود که کمپرسور در آن به کار گرفته شده است. این تخریب در صنایعی همچون مواد غذایی و داروسازی باعث تاثیرات بسیار جبران ناپذیری می گردد.فیلتر سپراتور یک کمپرسور که در مسیر هوای تولید شده قرار می گیرد تنها  فیلتر کردن ذرات درشت هوا و آلاینده های روغنی رابر عهده داشته و جهت پالایش هر چه بیشتر هوای خروجی کمپرسور می بایست از میکرو فیلترها استفاده نمود.

میکرو فیلتر غبارگیر که با نام داست فیلتر نیز شناخته می شود همانطور که از نامش پیداست غبار و ذرات جامد را از هوای تولید شده توسط سیستم تولید هوای فشرده تصفیه می نماید.

فیلتر کربن اکتیو
دمای موجود در کمپرسورها بسیار بالاست و در اثر این دمای بالا روغنی که از طرق هوا و یا روغنکاری تجهیزات کمپرسور وارد دستگاه شده است تبخیر می شود و با هوای تولید شده مخلوط می گردد و زمانی که رطوبت موجود در هوا به دلیل کاهش دما یا فشردگی کندانس می شود روغن نیز به مایع تبدیل شده و به تجهیزات آسیب رسانده و کیفیت هوای تولید شده را نیز به شدت پایین می آورد .
میکرو فیلتر اولیه و ثانویه توانایی تصفیه این آلایندگی را ندارند. به همین دلیل در سیستم هوای فشرده از فیلتر محتوی زغال به نام فیلتر کربن اکتیو استفاده شده است. جای نصب این فیلتر بعد از میکرو فیلتر اولیه و ثانویه می باشد و هوایی بدون روغن را تحویل واحد مصرف کننده می دهد. این فیلتر در صنایعی استفاده می گردد که درجه حساسیت بالایی را برای هوای خارج شده از سیستم هوای فشرده قائل هستند.موردی که می بایست در مورد فیلترهای جاذب روغن در نظر داشت آن است که واحد تعمیر و نگهداری می بایست زمان نصب این فیلتر ها را با دقت ثبت کرده و در دوره هایی 30 روزه با بررسی میزان فشار میکروفیلتر سیستم هوای فشرده اقدام به تعویض المنت های این فیلتر نماید. در زمان افت فشار میکروفیلتر کمپرسور از حد معمول تعویض المنت انجام می شود که در هر یک از میکروفیلترهای جاذب کربن با تولید کننده متفاوت، متغیر است و می بایست به بخش توضیحات نگهداری آن مراجعه کرد.
فیلتر آنتی باکتریال
همانطور که ذکر شد یکی از آلاینده های ورودی به کمپرسور میکرو ارگانیسم ها هستند. برای جذب این ذرات بسیار ریز می بایست از فیلتر های غشایی استفاده نمود. نام دیگر این فیلتر ها ممبران (Membranes) است که با استفاده از آنها هوای کاملا سالم تولید شده و در صنایع حساسی همچون صنایع مواد غذایی و پزشکی و دارویی مورد استفاده بسیاری دارد.

با ما در تماس باشید