فروش آنلودر کمپرسور

فروش آنلودر کمپرسور در مدلهای مختلف در آریا تجهیز کمپرسور

فروش آنلودر کمپرسور در مدلهای ذیل با برندهای vmc ایتالیا  و  vmc ایران با گارانتی تعویض

آنلودر r20

آنلودر r40   و c40

آنلودر r90   و c90

و همچنین آنلودر تمامی مدلهای سری R  و RB  موجود میباشد

تعمیرات تخصصی انواع آنلودر با گارانتی در کارگروه تخصصی آریا تجهیز کمپرسور

آنلودر
آنلودر

 

جهت هرگونه مشاور با کارشناسان ما در مجموعه آریا تجهیز کمپرسور تماس حاصل نمایید

در کمپرسورهای هوا  عمل باز و بسته شدن آنلودر توسط شیر برقی متصل به آنلودر که در حالت عادی بسته بوده و در هنگام جریان باز میشود تا مکش هوا توسط ایرند انجام پذیرد به محض اینکه فشار به میزان لازم و تعریف شده  رسید این شیر بسته شده  و سپس مکش هوا داخل هواساز متوقف می شود.

به این حالت آنلود Unload می گویند.

آنلودرها  تشکیل  شده  از یک شیر مکانیکی به همراه شیر برقی .

پس از مصرف هوا در خط خروجی  فشار درون مخزن کاهش می یابد بنابراین فرمان باز شدن دریچه آنلودر صادر می شود و هوا به درون هواساز مکش می شود. که در اصطلاح کمپرسور  در وضعیت Load قرار می گیرد.

لازم به توضیح است که بر اساس توان کمپرسور و سایز ایرند اندازه و ابعاد آنلودر کمپرسور اسکرو نیز تغییر می کند.

کمپرسورهای پیستونی مجهز به سیستم  unloader می باشند که بطور اتوماتیک  بار را از روی کمپرسور برداشته و کمپرسور خنثی کار میکند . این دستو رالکتریکی می تواند از طریق سنسور یا سیستم کنترلی تهویه به Unloder داده شود . مکانیزم کاری آن نیز روی کمپرسورهای مختلف متفاوت است.

آنلودر سری VMC  یکی از بهترین دریچه های ورودی هوا در کمپرسور  است که در کمپرسورهای اسکرو با توان زیاد استفاده  می شود  .
این آنلودر ساخت کمپانی VMC ایتالیاست که در کمپرسورهای با توان 18 الی 250 کیلو وات استفاده بسیار زیادی دارد .

طراحی خوب , قیمت مناسب و عملکرد خوب unloader آنلودر  باعث شده است که در بین سازندگان کمپرسور طرفداران زیادی داشته باشد .

کیتهای تعمیراتی آنلودر به راحتی قابل تعویض می باشد و معمولا هر ۴۰۰۰ ساعت کاری می بایست که تعویض شوند . آنلودرها به طور پیش فرض بصورت نرمالی کلوز می باشد یعنی در هنگام روشن شدن کمپرسور دریچه آنلودر بسته است و پس از روشن شدن کمپرسور با فرمان دادن به شیر برقی روی آنلودر دریچه باز شده و هوا را به داخل ایرند مکش نموده و باعث می شود تا عملیات فشرده سازی صورت بگیرد  و پس از خاموش شدن دریچه اتوماتیک بسته می شود تا از خارج شدن هوای فشرده جلوگیری به عمل آید .

دریچه مکش هوای آنلودرها ی ارائه شده  یکی از بهترین محصولات شرکت VMC ایتالیا می باشد که در حال حاضر در کشور  ترکیه و ایران نیز ساخته می شود

تجربه متفاوت خدمات با آریا تجهیز کمپرسور