اورهال آنلودر کمپرسور هوا

اورهال آنلودر کمپرسور هوا در کارگروه صنعتی آریا تجهیز کمپرسور  با تعویض سرویس کیتهای اورجینال vmc  ایتالیا در کوتاهترین زمان  همراه با تست عملکرد آنلودر کمپرسور هوا

اورهال آنلودر کمپرسور هوا

آنلودر کمپرسور یکی از مهمترین قطعات کمپرسور هوا میباشد که در عملکرد کمپرسور بسیار اهمیت داشته و خرابی آن میتواند باعث صدمه دیدن ایرند کمپرسور یا همان واحد هوا ساز گردد

آنلودر کمپرسور قابل ارائه در کدهای موجود vmc  ایتایا

1- R20

2-R40

3-R90

4-RB80

5-و دیگر کدها

آنلودر در ابتدای ورودی ایرند کمپرسور اسکرو قرار دارد.یعنی هوا ابتدا وارد این قطعه می شود. و سپس وارد واحد هواساز شده و بعد از طی مراحلی نهایتا وارد مخزن می شود.

وقتی فشار هوای مخزن به حد معینی می رسد ، پنل کمپرسور به آنلودر دستور می دهد تا مسیر هوای ورودی را ببندد.(در این حالت موتور خاموش نمی شود و همچنان فعال است تا جریان روغن داخل واحد هواساز متوقف نشود.)در این حالت کمپرسور در حالت آنلود قرار دارد.

پس از اینکه هوای داخل مخزن توسط خط تولید و دستگاه های شما مصرف شد و فشار هوای مخزن از حد معینی پایین تر رفت، پنل مرکزی به آنلودر دستور می دهد تا مسیر هوای ورودی را باز کند.در این حالت کمپرسور در حالت لود است.

در صنعت به این قطعه شیر آنلودر، inlet valve ، intake valve گفته می شود. نوعی شیر دیگر نیز وجود دارد که به شیر تخلیه کننده معروف می باشد، این مدل شیر با آنلودر مورد استفاده در کمپرسور اسکرو متفاوت می باشد و عموما مصارف آن در کمپرسور پیستونی می‌باشد.

آنلودر در برندهای ایتالیایی و ایرانی و چینی میباشد انواع کیت آنلودر سری R ، RB ، RH ساخت کمپانی VMC ایتالیا که منظور از این حروف اختصاری نوع حرکت پیستون و نوع حرکت دریچه هوا را مطرح میکند که بسته به میزان فشار و مدل کار انتخاب کیت از اهمیت بالایی برخوردار است. این در حالی است که دریچه های ورودی در آنلودر کمپرسور باز می شوند تا جریان مخلوط هوا، سوخت به داخل سیلندرهای موتور قبل از فشرده سازی و احتراق جریان یابد، و دریچه های خروجی باز می شوند تا پس از رخ دادن احتراق، گازهای خروجی را از فرآیند احتراق دفع کنند.

از دیگر خدمات آریا تجهیز کمپرسور

ایرند

تعمیر ایرند

آنلودر

تعمیر آنلودر

و فروش کلیه قطعات کمپرسور میباشد .

با ما در تماس باشید

02632717362

09109022793