فروش ایرند یا واحد هواساز

فروش ایرند یا واحد هواساز در آریا تجهیز کمپرسور با برندهای اصلی  ارزنر و روتور کمپ با گارانتی اصلی

ایرند یا همان واحد هواساز چیست

ایرند یا واحد هواساز کمپرسور مهم ترین قطعه در کمپرسور ها میباشد که کار فشرده سازی هوا را به انجام بر عهده دارد این قطعه از دو مارپیچ نری و مادگی و یک پوسته چدنی تشکیل شده است . مارپیچ نری نقش نیروی محرک و گرداننده و مارپیچ مادگی عمل هواسازی را ایفا میکند.

ایرند قابل ارائه در آریا تجهیز کمپرسور

  • آلمان ( rotorcomp – aerzen – GHHRAND )
  • ایتالیا ( VMC – TMC )
  • فنلاند ( Gardner Denver )
  • بلژیک ( Atlass Copco )
  • انگلستان ( Inger Sollrand , CompAir )
  • هند ( ELGI )

ایرند کمپرسور  معمولا از نوع روغنی هست و باید هنگام کار روغن بصورت مداوم در گردش باشد . در صورتیکه حتی به مدت کمتر از ۳۰ ثانیه دستگاه بدون روغن کار کند ایرند داغ شده و گیر پاژ میکند .

ایرند ها را از نظر میزان هوادهی و اندازه در تیپ های مختلف در کمپرسور اسکرو استفاده میکنند . که معمولا از ۱ M3/min الی ۷۰ M3/min در حدود ۱۰ سایز مختلف وجود دارد .

هر ایرند بسته به میزان سرعت دورانی که دارد مقدار هوای مشخصی را تولید میکند . لذا بر اساس قدرت الکتروموتور ، فشار کاری مورد نیاز و همچنین دبی و با انتخاب پولی با قطر و تعداد تسمه مناسب ایرند مورد نظر با دور معین را انتخاب میکنند .

در زمان نصب ایرند یا واحد هواساز به نکات ذیل توجه گردد

در زمان راه اندازی ایرندها چه نو و چه اورها شده حتما با توجه به ظرفیت ایرند مقداری روغن به داخل آن ریخته شده و شفت در جهت حرکت روتورها به گردش درآید همچنین در زمان استارت اولیه نیز حتما روغن به ایرند اضافه گردد ، نکته دیگر زمان تعمیر و نگهداری ایرند می باشد که معمولا شامل تعویض بلبرینگ ها ، بوش و کاسه نمد می باشد ، باید در هر ۲۰ هزار ساعت انجام گردد تا از صدمات احتمالی به روتورها جلوگیری شود ، انتخاب نوع بلبرینگ و کاسه نمد در زمان اورهال ایرند بسیار مهم بوده و باید از اقلام اورجینال استفاده گردد .

تجربه متفاوت خدمات با آریا تجهیز کمپرسور